mysigt

Hejhejhej. Igen har en helj gått, och det blir ny vecka imorgon..
Igår efter bastu var jag pigg för att åka till ishallen och kolla på match och mitt sällskap var Becka. Vinst blev det för Sport! Efter matchen for vi till Amarillo för att vi skulle äta, det var proppfullt och skulle tagit en timme före vi skulle fått ett bord och mat. Så det blev Rosso istället, efter att ha ätit god mat, och suttit där i några timmar, försökte vi hitta skjuts hem till brändö, för att gå kändes inte så lockande. Tillslut slapp vi hem med Mellis & co :)
Det blev nån timme framför datorn med te, sen var vi trötta och tog natten!

Idag är en perus söndag, har inte gjort något vettigt ennu idag. Borde börja med en inlämningsuppgift som skall vara klar imorgon, sen skall jag till gymmet, tror jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0