slut på jullovet

Ojsan, lite dött här. Men hemma från Tammerfors är jag, med några klädesplagg extra i mitt skåp.
Igår då vi kommit hem och klockan var 10 på kvällen skulle Sofia ha ut mig, jag strejkade först, men tillslut lyckades hon få ut mig och vi for till abc där de vanliga bysspojkarna var, sen vidare till vikby, där sofia&jag var tuffa och cruisade runt i hennes moppebil en stund, haha. Sen blev det igen en gång rattkälke efter Alex&Pattes bil. Jag höll på förfrysa min tår av mig ute, tills vi flickor + lilla filip satte och värmde oss i bilen och pratade tjejsnack, medan de andra småbarnen sprang och åkte omkring och hade snö enda upp i ansiktet. Sen åkte vi hem och jag fick magmusklerna tränade av massa skratt. haha!

Idag har jag också tränat mina magmuskler men på gymmet istället. Spinning+bodypump stod på schemat och sen sprang jag en stund själv. Nu borde ja ta mig upp från soffan, föra ut roskis och sen duscha.
Imorgon blir det skola igen med rutiner, tidiga mornar, läxor och sånt roligt. Nåja, det kommer gå bra för att jag har en så lätt och skön period, skönt!

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0