Andra sidan väggen

Söndag idag igen då..
Becka sov här inatt, vaknade halv 11, vi gjorde ingenting tills hon for hem 2 tiden,
och jag for ut på länk,  duschade och gjorde mig klar. Sen kom pappa hit, och vi for iväg och åt pizza.
Kom hem för en stund och borde verkligen ta itu med hälsokunskap nu och skriva det färdigt!

Igår vaknade jag  hos mamma, ganska så trött efter en helt lyckad kväll (om man bortser vissas beteende och lite utskällningar som flög hit och dit. Jag hoppas iallafall att du nångång skall börja uppföra dig som en fullvuxen människa!) orkade iallafall dra mig iväg på Sportis match med Mamma, Tommi & Becka. Sen for vi till mommo&moffa där mina kusiner och var, där drack vi te och åt de efterlängtade nybakta grisarna (som jag & B satt och tänkte på hela matchen ;-)) Sen blev det en skön hemmakväll här i Brändö som bestod av många goda skratt, facebook snokande, vi upptäckte också en intressant man och rebecka planerade dagar och framtid för mig och honom. Rätt intressant då jag nästan hör allt han gör.
Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0