hemmakväll med kortspel

Min HELA lördag har jag spenderat i min soffa
framför tv:n med datorn i famnen, med mjukiskläder och en filt.
Det böhövs nog ibland och jag har mått lite konstigt också så lika bra det. Men min lägenhet har jag iallafall städat. Efter att jag luggit i 8 timmar där, böhövde jag byta ställe före jag skulle bli knäpp, så for hem till min kära mamma då, här åt jag havregrynsgröt, och sen kom jag på den fantastiska idén att spela kort. Jag trodde jag skulle dö av skratt, eftersom Tommi pratade riksvenska (försökte iaf) och jag vann 3 gånger irad!

Orkar inte säga så mycket just nu om igår, men bara att den var mysig och jätte bra med mina favoriter!
Lite bilder kommer väl sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0