mitt löfte

Halåj, varit en kort skoldag för mig idag, hade endast 3 timmar engelska, sen åt jag
och gick till stan. Eftersom jag strejkar med shoppingen, haha. Inga klädesplagg i januari köpte jag ingenting. Eller faktist.. kom jag hem med en tröja men den kostade bara 4.90€(!!) så jag var tvungen. Så jag har nog inte brutit mitt löfte ennu, hehe ;-) och en foundation som jag var i behov av.
Erika var här en stund för ett tag sen, och jag var duktig och gjorde engelska läxan färdig. Borde ta och läsa lite på finska provet, men jag tror jag tar det på talang istället..
Imårgon blir det tjejmyys, jag ser framemot en prima kväll med mina girls!

Igår åkte min julgran från balkongen, äntligen.
Bästa mommo&moffa var på besök och jag var på spinning med mamma.
Det bestod min kväll av!









Skulle inte sitta helt fel med sommar och värme!

Kommentarer
Postat av: sofia

när tänkt du börj lev igen riktit?

2010-01-15 @ 11:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0