Fredag&Lördag

Efter att jag ätit mig proppmätt på godis och grönsaker kom min snälla vän rebecka kom och spenderade fredagskvällen med mig, det blev chill
och tjejsnack. Anton kom också och deltog, senare fick vi även besök av Cilla, Roffa och Chricke en stund.
Jag&Becka somnade förs 3 för att vi var alldeles för pigga och för mycket att tala om :)


Kvällen igår var rätt, ja, jag vet inte riktigt. Ibland kändest det som botten var nådd, men den var endå riktigt rolig. Började med att Sofia kom till mig och sen även Basti, vi satt och kollade på Melodifestivalen och försökte hitta på någonting. Det blev inte till riktit till något, så
folk både kom och gick hos mig, men sen då alla åkt, hoppade jag och Sofia på med Mellis, Baabi och Lotta
vi hamnade vid abc, där vi träffade Robban och c.o, så jag&S hoppade på med dem i taxin till Malax,
där var vissa aningen trötta, så det blev bara lite ölspel och pojkarna somnade. Så vi sa gonatt och ringde Alex som kom efter oss! Klockan 5 var vi hemma, och då stupade vi säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0