Stop

Påriktigt, jag hinner inte riktigt med..
Tiden bara rinner iväg och jag har hundra saker jag skall göra.
Becka kom till mig igår på kvällen och sov här. Halv 9 for jag till skolan idag, och sen kom becka som min färgmodell, Både jag och hon blev nöjda (det sa hon iallafall, hihi) och jag blev avonsjuk på hennes hårfärg!
Kom hem klockan 2, och satt igång och skrev klart min fjärde(!) hälsokunskaps essä, for direkt sen och handlade med mamma till lördagen, fort hem och byta till gym kläder och iväg på spinning!
Har just kommit hem och skall nu duscha och äta, sen skall jag göra finska läxan och läsa på prov,
sen får ja äntligen lägga huvudet på min kudde och sova.

Ja, jag skall inte sitta här längre. Skall sätta igång nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0