som jag hade dig förut

Det är mycket roligare att göra andras läxor än sina egna, har en essä som skall skrivas färdigt, och engelska som skall läsas på.
men istället sitter jag och hjälper sofia med hennes finska uppsats, men måste ha fram lexikon endå. HAHA!

Hade skola till halv 1 idag, sen har jag varit med mamma och hälsat på mommo&moffa.
Gjort min special till mat, alltså chili broilersås och tagliatelle till mamma och mej :)

aa, imorgon är det torsdag och den 4 februari alltså jag får mina pengar, och jag lever igen.  äntligen, dessa veckor som fattig har tagit evigheter! haha

Nu skall jag ta itu med mina egna läxor och fortsätta lyssna på Melissa horn's underbara låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0