regn från taket

Måndag, och i skolan har det stått permanentrullning på schemat.
Från klockan 10 till halv 3.
Var endå trött imårse eftersom jag måste stiga upp(halvsova) 8 redan, för att nån skulle komma och fixa min dusch/rör, äh whatever.. Nåja ingen syndes av ennu då jag gick till skolan!
Eftersom igår då jag duschade, hade jag 2 cm vatten på hela badrums golvet, och efter ett tag plingade de som bor under mej på att de regnade vatten från taket för dem :) hehe!

Efter skolan började jag också med min fjärde essä, och sen har jag varit på Bodyjam.
Nu har jag ätit en tallrik med gröt och funderar på om jag vågar gå duscha.
Det blir också provläsning före jag skall gå sova idag!

åå, vad jag känner mig duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0