Min helg

Min helg kommer inte i minsta detalj, för att det skulle bli en alldeles för lång text
och jag orkar inte.
Jag fixade iallafall middag med efterrätt till Becka, som skulle bli en överraskning.
Men tyvärr skulle det slutat med att jag suttit här i flera timmar och väntat på henne så jag fick säga det åt henne. Maten var iallafall god och vi blev mätta som fan. Kvällen slutade med att vi fick Chricke & Roffa på besök, och sen for vi ut och körde med Patte, Anton & Mattu i ett dött Vasa, vi hade iallafall rätt roligt åt då Mattu föll rakt i en snöhög medan han kissade.

Lördagen, gick på stan med becka hela dagen, sen tog jag mitt pick och pack och stack till Toby,
där jag gick i bastu och gjorde mig klar för en kväll i Vikby.
Det var väldigt kallt och tråkigt i början, men det blev nog riktigt bra till slut, jag&Erika dansade, träffade mycket roligt folk och jag gillade mössor den kvällen :) Klockan 5 var jag så trött och somnade hemma i min lillebrors säng.

Idag har jag sovit halva dagen, Städat, umgåts med min pappa, handlat och varit till Dallas.
Nu skall jag duscha tror jag och sen sova.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0