ledig torsdag

Jag är ledig idag. Fast jag vaknade endå av Beckas väckarklocka klockan 8 idag,
då hon skulle iväg på Prao. Så jag steg också upp.
Var till skolan klockan 11 och åt mat, för att jag inte orkade göra mat till mig själv,
och nu har jag just gjort färdig min festkamnings uppgift och läst på finska prov, fast orden i finskan känns mest som ryska, fast jag är tvåspråkig. Eller så är det bara jag som är dålig :)
Nu skall jag sova en stund, och sen börja på med min SISTA hälsokunskaps essä som skall vara inlämnad imorgon.
Imorgon efter provet skall jag nog belöna mig med något efter denna stress vecka, kanske Make up stores concealer, ja jag tror det blir så, haha!

Btw, har jag också öppnat Lottas&Binas glasspaket som de lämnat här. Tack, hihi!



Kommentarer
Postat av: bina

he va dannes glasspaket ;)

2010-02-18 @ 17:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0