Inflyttningsfest

Igår, ja var skall jag börja. Kvällen blev iallafall riktigt lyckad!
För mig blev det kanske lite för mycket av det goda. Men jag hade iallafall kul så det var väl huvudsaken :)
Som mest var vi 19 stycken här i min lilla etta, så sittplatserna räkte inte till så hälften satt på golvet.
Inget värre än att min säng gick sönder och mina gardiner föll ner hände, så det var ju bra.
Ölspel speladest och smörgåstårta åt vi så det nästan kom ut genom öronen, tills vi skaffade skjuts och for till backan, där vi dansade så svetten rann ungefär, och hade skit kul!
Och tack mina kära vänner för hur fina presenter jag fick,  det var allt från en bok med foton av oss, till en korg full med en massa ätbart och nödvändiga saker till bullar och en nalle, tack tack tack :)

Foton kommer nångång, då jag orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0