23 februari 2010

åå, jag är helt slut nu!
Var i skolan från 8-12, vi gjorde bröllops make up på varandra, efter maten åkte jag och Erika
till stan, jag tyckte det fanns alldeles för mycket kläder jag skulle ha velat ha, men no money no funney, Erika shoppade istället! Iaf slösade jag 1.90 på världens minsta expresso som var jävligt äcklig.
For hem till mamma en sväng och sen till pappa efter min snowboard och lite grejer. Sen till mommo&moffa och hälsa på och där vi åt god mat (som vanligt!) Klockan blev mycket och vi for snabbt till mig i brändö och bytte om och jag & mamma for iväg på spinning!

Vi är lediga imorgon, hehe. Det är lätt att gå i skola :) Men som alla andra dagar vi har ledigt, har jag endå
saker jag måste göra. Skall iallafall till skolan och göra färdigt min permanentrullning, och mitt klädskåp måste städas för att jag inte hittar några kläder där mera..

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0