22 februari 2010

Hejhej!
Vi har börjat ny period idag, ingen jobbig direkt men lite längre dagar än förra för min del :D
Skola från 9-14, sen stannade jag kvar och gjorde en permanentrullning på en docka,
till en uppgift. Men eftersom permanentspolarna inte ville sammarbeta med mig idag, så orkade jag inte göra allt klart så fortsätter en annan dag.
Sen kom jag hem och det var skönt att inte böhöva tänka på essär eller andra läxor(blev btw, godkänd i alla essär jag skrev! yes)
Har varit på spinning/bodypump med mamma ikväll, och  nu har jag duschat och ätit, så jag kanske skulle gå sova..

Och jag steg inte upp idag klockan 7 för att se Finland möta Sverige i hockey, tur det.
Så jag fick sova min skönhetssömn istället för att se Sverige göra mål!


Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0