14 februari

Vaknade upp vid mamma idag med becka på min vänstra sida,
det blev smörgåstårta till frukost, haha. Sen var vi allmänt döda och satt vid datorn och slöade
till vi for till brändö för att städa min lägenhet, det var ingen vacker syn direkt. Men efter att flaskorna var upp plockade, ölen upptorkad och maten bort städad, så det direkt mycket bättre ut. Det blev inget av mitt och rebeckas städande så vi lämnade jobbet till mamma och tommi, och vi gick istället och pantade flaskor!
Sen var vi hungriga så vi bestämde oss för att gå till stan och äta pizza.

Jag känner mig halvdöd just nu, och att sova skulle kännas som en bra idé,
men jag har inte tid för att jag måste skriva på min essä, så skall koka en te kopp istället och se om jag blir lite piggare.







Happy Valentine's Day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0