Väldigt bra

Igår, hade jag och Becka inga planer, och det var meningen vi skulle ta det lungt.
Men så blir det ju aldrig, om man säger man skall ta det lungt.
Nie tiden fick vi för oss att vi skulle åka till Feeki där även några andra var,
försökte hitta skjuts till Helsingby, men det var mycket svårare än vi trodde, men tillslut
var Danne, Feeki och Lotta snälla och hämtade oss. Var där i några timmar och hade det helt kul
tills de myndiga bestämde sig för att åka till krogen. Chricke hämtade mig och Becka, körde
runt i stan en stund och kollade lite hus i Vikinga, tills vi for hem till mig en stund, före vi hämtade Svevar från krogen.

Hade en mysig morgon :), sen har jag i stort sett hela dagen luggit i min säng och
sovit och kollat tv i gämna mellanrum. 
Är ennu trött, så jag tror jag skall gå sova, vaknar väl sen då Becka ringer mig och kanske kommer hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0