2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oj, rätt mycket. Men här är några saker i alla fall; Jag var till Åre och Kap verde, hade en lite försenad inflyttningsfest och var på krog (haha!)
Har du några nyårslöften?
Nej inte riktigt.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.
Vilka länder besökte du?
Sverige x2 och Kap verde
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30.1 påsken (2-3.4), 30.4  21.5  28.5 5.6 23.6 midsommar (24-26.6) 12.7 16.7 17.7 12.8 24.12
Vad var din största framgång 2010?
Kanske att jag ha klara frissa+kombi hittills
Största misstaget?
Finns väl no några, men kommer inte på just nu.
Bästa köpet?
Många, många! Men om jag måst välj nånting, så säger jag mina svarta jeans!
Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping och mat
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jodå
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Waka waka, hero of war, love the way you lie, Bumpy ride, We no speak americano, Fallen och alla Gyllene tider låtar.
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Fanns både mindre bra perioder och bra perioder, så både och.  Men de dåliga stunderna varade endå inte så länge :)
Vad önskar du att du gjort mer?
Kanske sparat pengar och träffat pappa mera.
Favoritprogram på TV
Kollade nästan inget på Tv. Så säger Salatut elämät och Idol
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Vaknade till att mamma sjöng för mig här i Brändö, for och jobbade till glasskiosken
och då jag kom hem överraskade mina tjejer mig här med tårta som avnjöts i gräset vid smulterö, härligt!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Olika, men mest vanliga färger som svart/grått/vitt syntes väl på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0