Massör och planering

Tänkte nästan aldrig orka stiga upp ur sängen idag,
men upp kom jag mig till slut och for iväg till massören.
Efter detta besök säger jag aldrig att det skall bli skönt att få åka till en massör,
tänkte dö av smärta då han masserade mina sjuka vader och inte blev det ju bättre i nacken heller.
Överlevde i alla fall och for till stan efteråt och mötte upp Sofia där sen och vi gick och köpte tyg till nyår (överraskning, höhö) och sen gick vi till Wayne's och planerade lekar och sånt roligt tills imorgon, tillslut
gick vi till Cm och handlade diverse nödvändigheter!

Då jag kom hem var jag duktig och städade ur min smink och smycken låda och kastade en hel del,
även väskan och mitt halva klädskåp fick lite finputsning nu inför nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0