Allt från helg till hårförlängning

Skönt med fredag imorgon och längre helg!
Varje morgon då en ny vecka börjar räknar jag alltid ner, hur många mornar jag har kvar före det
blir helg igen, haha!
Inte för att det är något fel på min praktikplats, har faktist riktit kul där nu, men endå så blir det rätt långa dagar!

Har umgåts med pappa idag också efter praktiken, känns bra att ha varit med honom i 2 dagar nu,
hinner ju nästan aldrig dit mera, båda har hela tiden någonting känns det som.


Funderar starkt på om jag skulle ta och göra hårförlängningar med tejp, eftersom jag bara skulle böhöva betala håret, eftersom de skulle fixa det till mig på praktikplatsen, och jag skulle bara vilja ha det lite längre och tjockare. Får se, får se :)

Hur flummigt blev nu inte detta inlägg, bäst att jag slutar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0