Tisdag

Åh vad det är mysigt att sitta framför tv:n och kolla Fångarna på fortet med
en te kopp i handen medan det ösregnar ute.
Idag har jag haft två timmar matematik och sen var skoldagen slut, for till
stan med mamma och eftersom jag fått lön firade jag det med lite shopping.. Ajaj!
Sen for jag hem för att städa lägenheten och åt mat, så cyklade jag tillbaks till stan för att lämna in lite
böcker till biblioteket och hämta skorna(happy happy!)


Jag brukar nästan aldrig lägga upp bilder på det jag köpt, men nu
kan ni få en titt.










Kommentarer
Postat av: -

jätte snygga skor, varifrån? :)

2010-09-01 @ 16:20:56
Postat av: Sandra

Svar: Tack!

De är från Aleksi 13. :)

2010-09-01 @ 20:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0