My weekend

Ojdå, har inte bloggat på många dagar. Men jag har haft annat att göra!



Chrixmix och Soufia

Och nu är det söndag och en till helg är förbi..
I fredast hade vi ledigt, så jag började min morgon med ett RPV pass på gymmet med mamma,
sen hem för att duscha och äta och sen till stan med Sofia Chricke och Becka en stund, vi drack kaffe ute i solen och funderade på livet ungefär. Sen satt jag på med Jim till Malax, till Martinas. For med Nora sen till Patricia där vi satt i några timmar tills vi cyklade "hem" igen och fick tortilla och gick i badtunna, skönt!
Sen kom mina snälla vänner Chricke och Sofia efter mig :)
I lördast sov jag länge, sen till stan för att köpa en mattebok och till jobbet i bara 1½ timme pga. Regnet.
Då jag kom hem igen kom Sofia efter mig vi köpte chips och stack iväg till Sundom,
där vi överraskade C&B lite.
Då jag och Sofia fick tråkigt for vi till Suominens för att hoppas på lite mera drag, men nej där satt de i soffan och kollade en tråkig film, så vi for till abc och hoppade på med Roffa, Emma och Alex, så vi körde runt i stan, smedsby och var en sväng till backan.. Halv 2 orkade jag inte längre så jag for hem!
Idag har jag varit i jobb i hela 2 h, fick leidon och stängde och for med mommo&moffa till Rosso och åt mat istället. Mycket bättre så!
Har även hunnit med 1½ timmes powernap och gjort min första matte läxa för detta läseår, yee.
Om 35 minuter börjar Attack på gymmet men tror inte jag orkar ta mig dit idag, skall väl istället ta en varm dusch och läsa på modde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0