Sleep-over party, rörmockare och fotboll

Igår efter jobbet, blev det Sleep-over party hemma hos mig
med Sofia&Becka. Vi gjorde mexikanska fatet och hade det riktigt mysigt
och roligt. Halv 4 imårse orkade jag inte längre, så jag somnade, medan mina vänner
fortsatte sitt lan. Då hade det även stockat i wc rören, så det blev en liten mini-översvämning.

Så idag har vi då fått ha besök av rörmockare, Chricke kom och joinade oss,
jag har varit den duktiga och for på länk medan de andra slappade i soffan hos mig,
jag och Becka har varit kockarna i huset och gjort god mat och sen for vi till Sundom
för att kolla Chrickes match!


Mexikanska fatet, Supergott!





Nu skall jag krypa ner under täcket och läsa. Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0