helgen och bilder från Konstens natt

Jag har firat sommarlovets sista helj, och den började redan i torsdast.
Så nu får jag väl lov och ta allt i ett vad som ungefär hänt.
Torsdagen började hemma hos mig, där var allt med som hör till en såkallad tjejförfest nämligen, 5 flickor,
klädproblem, skvaller, en fin middag (som inte blev så fin tillslut, höhö) och annat som hör till. Då vi var klara
traskade vi in mot stan, kollade på Sambatåget och sen spenderades hela resten av kvällen vid Hovrättsparken med bra sällskap och jag hade en superkväll! :)

På fredagen jobbade jag i 2 timmar sen iväg till Skogis på lite sen examenskaffe,
därifrån vi sen förflyttade oss till Suominens terass, kvällen bestod av bla. öl, kortspel och skratt. Hem kom jag mig först klockan 4.

Sliten och trött for jag i jobb på lördag, men klarade 4 timmar bra. Hem för att vila och göra sig i ordning, och sen kom Sofia efter mig. Vi for till Anton dit också Chricke och Matti kom så vi låg och degade i hans säng och funderade på vad vi skulle göra. Det blev en sväng till stan och sen till Malax på kräftskiva, mysigt med ljus, live musik och roligt folk. Kvällen avslutades med att vi barn från bullerbyn samlades vid Matkis där vi nästan skrattade ihjäl oss då vi hörde på bonden Johan om hans säd och tröskor.
Sen somnade jag hemma med Hannes bredvid mig. :)




Becka och Jim


Världens bästa brudar


Jim och Kena


Fina Erika


Sofia och Mia


Jessica Nora och Sara


Haha, Jag och André

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0