Friday Saturday Sunday

Tredje inlägget för idag,
Men iallafall så är ju sommarlovet slut nu nästan, okej. Inte för mig, för att vi börjar först på tisdag. Höhö.
Men de flesta skall iallafall till skolan imorgon, känns konstigt. Vart ha detta sommarlov tagit vägen?
Det kändest som just då jag var på Högstadiets avslutning och hade hela sommaren framför sig. Nåja, men visst jag har tjänat lite pengar, haft roligt som fan, njutit av värmen, och haft super sällskap osv.
Jag tycker iallafall det skall bli roligt med skola igen och har inget emot att åka dit igen.
Ojdå det blev alldeles för många rader crap som endå står i allas bloggar och Fb statusar nu så jag sätter punkt.

Idag har ja legat i soffan, Ätit pizza och snackat hemlisar med Becka och sen varit på ett bodyattack pass på gymmet. Nu skall jag ta en snabb dusch och sen sova, låter bra det!


Fredag







Lördag



Kramkalas




Bonden Johan och Mimmi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0