Påsk

Alla vi överlever och är hemkomna från Sideby.
Och vi hade det så jäkla bra och roligt, och ångrade verkligen att vi kom hem redan igår.
På fredagen efter 12 kom Chricke efter mig och sen for vi efter Becka, sen satt vi vid Abc och väntade på
de andra som var lite tröga. På vår lilla roadtrip hann vi med:
Vi har planerat min och Antons framtid (hus, barn, villa, bil. osv), Sofia har byggt en snögubbe, suttit på terassen och njutit av solen, spelat ölspel, badat bastu, en del har simmat,  haft besök av närpesbor,
sovit i några timmar, myst, kollat på Bert, städat, pantat flaskor i LÅLLby och köpt kinderägg, haft sömnbrist som resulterade i dålig humor, kastat korv & SKRATTAT..
Med mina bästa vänner :)

Igår, lördag. Kom vi hem först efter 7, Becka kom hit och det blev en snabb dusch och lite mat.
Sen kom Sofia, Anton och Chricke hit.
Vi spelade ölspel och några till kom hit. Rätt tråkig kväll, eftersom vi bara satt här.
Efter många telefonsamtal och försök att slippa hem klockan  fem imårse for de flesta härifrån
och jag fick äntligen sova i min säng!

Och ingen påskhäxa eller påskbrasa såg jag igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0