födelsedagskalas

Igår var jag som sagt först på kalas till min kusin, sen satt jag hemma och hade tråkigt halva kvällen.
Tills Jim, Kena & Adrian kom och hälsade på, vi for till Vikby en sväng där april födelsedagsbarnen firades men det var lame,  så vi for vidare till Solf och sen förde dom mig tillbaks till Vikby. Mittiallt kom Lotta med vinflaskor och vi flickor skålade och festen drog igång. Folk kom in en efter en, vi sjöng till gyllene tider och tänkte på Sideby, dansade runt hela lokalen till da dirlandirlandaa och hade faktist riktigt roligt tills klockan fem då vi släpade ut mer eller mindre trötta människor.
Idag har jag spenderat min dag i Vikby lokal
där vi har städat upp allt från igår. Jag kan säga att det inte såg så fint ut där
med en massa serpentiner, ballonger, sugrör, öl, flaskor och skräp på golven.
Alla vi duktiga städare som var där var rätt döda, men efter några timmar efter allt sopande och skurande var det 'fint' igen.

Jag har just kommit hem till Toby, skönt!
Vi skall ha en mys kväll med grönsaker, dipp och chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0