Jobb hit och dit

Jag har tillbringat min dag på stan med min vän Erika,
vi är ju som sagt lite sent ute men vi tänkte i alla fall försöka, så vi har gått runt och sökt sommarjobb
men det lyckades ju inte så bra. Så efter någon timme fick vi nog, och tröst shoppade lite nödvändiga grejer istället. Höhö!
Nu ikväll har jag haft besök av Trollis bollis (haha, becka)
vi har inte gjort så mycket annat än slappat här och praatat!


Sommar 2008


Sommar 2008


Sofia&Becka
Sommar 2009

Fast vi efter varje sommar lovat och svärt att vi inte jobbar en enda till sommar i glasskiosken, så känns det nästan sorgligt att veta att vi inte kommer jobba i glasskiosken i sommar.
Där har vi ju delat våra hemlisar, skrattat, haft 'lejdon'  och ja till och med gråtit i två sommrar!
Det kommer kännas konstigt.. Men det känns skönt då man ser den 10 meters långa kön framför sig och det ser ut som ett grishus innanför och man håller på att dö av stress och värmeslag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0