Villan

Jag är hemma igen efter en helg i Sideby.
Det var skönt att jag fått sova ut inatt efter en helg med lite sömn.
Och jag är ju ledig varje måndag denna period! wohoo

Kan börja med att berätta lite om vårt villa besök..
For iväg först nångång 11 tiden på fredag kväll. Jag, Sofia, Becka, Chricke & Roffa.
Då vi kom fram blev det bastubad, tequila shottar, och en massa prat.
Sen somnade Roffa under min och Sofias säng och blev målad i ansiktet, hehe.  Sen bestämde vi andra oss också för att gå sova.
Lördagen började med att vi gjorde tortilla, Sofia körde bil lite olagligt,  for iväg till lållby abc, sen in till staadin(Kristinesstad), sen låg vi vid villan och slöade tills vi kom igång igen och började spela spel.  
Anton&Patte hittade äntligen dit på kvällen och det blev en natt med gyllene tider, allsång, bastu o.s.v.
Klockan 7 berättade Anton en godnatt saga för mig och S, sen var det gonatt!
Efter att vi legat och skrattat i sängen halva morgonen började vi med städning och diskning och sen hem!

Nu skall jag sova i någon timme till, göra mat och sen dra till gymmet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

int je dö väl slut ida KARA-SANTTU? :P

2010-04-19 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0