10 april

Har åkt i ungefär 3 timmar idag bara, för att backarna var i så dåligt skick..
Nu önskar jag faktist minus grader hit, så det fryser till lite.
Då jag kom till stugan så bytte jag bara om och gick ner till skidspåret. Jag har nämligen gjort något jag inte trodde jag skulle göra frivilligt, alltså skidat. Det skulle ha varit riktigt kul om jag skulle haft ett par längre stavar och bättre väder, men man får ju inte allt här i världen så..

Sitter här och funderar vad jag skall göra nu, skulle gärna sitta i bastu nu with my girls, men hoppas ni har det roligt i alla fall :)
Jag tror Sofia saknar mig, hon har till och med skrivit ett inlägg åt mig.

Nu skall jag fortsätta umgås med mina tre karar(?) här i huset och höra på Suomipop ...

Kommentarer
Postat av: kara-santtus kompis

april pääro

2010-04-12 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0