pensionär

Hallå,
Jag undrar om jag blivit gammal, jag lever som en pensionär.. Haha
Vaknar av mig själv halv åtta och är pigg, går och handlar klockan nie på morgonen, och tycker liv i luren på Yle vega är roligt att höra på.
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta..
Oh my god

Eftersom vi är lediga idag (surprise) så har jag väldigt tråkigt just nu för att alla andra typ sitter i skolan. Jim har iallafall gjort mig lite sällskap idag efter skolan :) Nu vill jag att det skall bli kväll så jag först får åka på revy med Erika, och sen åka iväg till Sofias villa i Sidebyyy, där jag troligtvis kommer tillbringa hela min helg.



Bild från julöppningen. Jag är lite outsider..



Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du själv i en lägenhet i stan? hur stor är den? och vad är hyran? :)

2010-04-18 @ 19:12:50
Postat av: sandra

Hej, ja, jag bor själv i en lägenhet på Brändö.

Den e 27 m2 stor (tror jag, haha)

hyran är 360€ i månaden + vatten och el!

2010-04-21 @ 11:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0