onsdag

Min sista lediga dag..
Och jag steg upp klockan 8 redan, frivilligt! Det kallas duktigt.
Klädde på mig och gick iväg till gymmet på spinning. Då jag kom hem tog jag tag i mitt klädskåp som såg ut som ett kaos och städade upp det (Det stod i mitt horoskop, att jag hade extra energi och skulle städa mitt klädskåp! haha) Diskat, gjort mat och städat wc:n har jag också gjort!
och efter många om och men satt jag mig ner och skrev min bokrecension, fast jag bara läst halva boken, tur att det finns Google :) Nu är det bara reklamanalysen kvar..

Fast först skall jag klä på mig efter att ha suttit med morgonrock hela dagen och åka till mommo&moffa
för att fira moffa som fyller år idag!


Från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0