Nice


Dessa blev mina idag för en femtio lapp! Tur man har en lärare som säljer sina skor
som är använda en gång och är precis som nya :)


Idag borde jag haft ledigt, men var till skolan och jobbade in en dag i kundarbete med tvåorna, från klockan 13-17.30.
Före det var jag i alla fall duktig och dammsugade och tvättade golven hemma.
Då jag kom hem ringde jag pappa, som kom efter mig och vi var och handlade och sen for vi hem till Helsingby.
Vi har ätit en sen middag och haft en lång diskussion.
Nu sitter jag här i mitt rum som jag inte varit i, i evigheter känns det som med ljusen tända. Mysigt.

Imorgon kväll hoppas jag att det blir en solig och rolig kväll i gräset! Egentligen får jag väl bara drömma om det..
(en kväll med sol)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0