It's over

Tack och lov, så är detta påsklov så gott som över nu! Haha
Jag får i alla fall ta och vila några dagar till, eftersom jag skall till skolan först på torsdag.

Idag då jag vaknade kom mamma efter mig och vi for till mommo&moffa,
där vi åt och har spenderat halva dagen.
Nu borde jg ta och gå tillbaks till mitt skol liv och ta itu med lite skolarbeten,
bara jag skulle orka..

Igår på kvällen cyklade jag till Vörostan till Sofia, där de gjordes tortilla.
Då vi ätit och kollat heljens bilder färdigt for vi till Iivari där det badades bastu, före vi hittade dit körde vi fel några gånger och jag & Sofia skaffade ett band! Haha
Då vi kom dit och hittade in i huset satt vi uppe på Iivaris rum och kollade på Chricke som övade akrobat
och skrattade i princip till allt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0