26 april

Åå, va störande. Hade just skrivit ett inlägg och så tryckte jag bort allt. Fan

Steg upp klockan tio idag, och for ut på en länk sen i solen. Varmt men skönt!
Klockan tre for jag med mamma efter Lina och Becka från skolan, och vi for till Gamla Vasa en sväng, och sen till stan. Becka och jag gjorde nästan inget annat än satt och pratade tills jag gick till Brändö.
Pappa kom hit, så jag klippte honom. Och sen kom mamma hit en stund!
Har suttit och kollat på lite produkter nu från Cencei, som jag och Erika skall beställa, billigt :)

Fick också hem lite smink och schampon idag, som jag beställt (eller min kära mor rättare sagt)



Från en sak till en annan, jag hoppas hoppas hoppas och ber att det inte regnar på vappen som de lovat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0