24 April

Hej! Det är lördag, och jag var vaken redan klockan halv nie
för att jag mådde dåligt och kunde inte sova mer,
låg på soffan en stund och var på väg till gymmet, men det blev inget av det..
Istället satt jag igång med att torka damm och städa wc:n och handla lite!

Om några timmar skall jag först åka till mommo&moffa, och sen vidare på min kusins
14 års kalas :)

Igår kväll myste jag Becka & Chrixmix hemma hos mig. Vi kollade först Så ska det låta,
sen förde vi hem Kaj, och till Abc en sväng efter chips och dipp och tillbaks till mig en stund
tills dom lämnade mig :)


Bilden passar ju bra till dethär inlägget.
Chips
Det är en vecka till Vappen (bilden är från vappen- 09)
Jag var på stan med bl.a Lotta igår ;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

hah, jå he ha no blivi rätt så långt ;)

tack ska du ha! :)

2010-04-25 @ 00:19:29
URL: http://sufiaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0