15 april

Yes, jag kan väl säga att jag har sommarlov nu. Haha, nej men nästa period
har jag bara två skoldagar i veckan! NICE

Har varit i skolan från 8.30 - 14.00, skrivit mitt sista prov för detta läseår, engelska.
Och sett på film på modersmål och gått igenom vitsorden i kursen!
Cykla iväg till stan och träffa på Becka efter skolan, blev lite shopping och sen pizza!
Sofia hitta dit också en stund, planera morgondagen/helgen lite, som jag nu hoppas blir till nånting nu..
Då jag kom hem igen, böt jag bara om och for på en länk i regnet.
Nu tar jag natten, Godnatt!



PRICKIGA STRUMPBYXOR!

Kommentarer
Postat av: lotta

jag å ha köpt sånde prickiga strumpbyxor ;D

2010-04-16 @ 12:48:57
Postat av: sofia

varifrån e strumpbyxorna? :)

2010-04-17 @ 22:22:07
Postat av: Anonym

Sofia, di e fån HM! :)

2010-04-21 @ 11:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0