13 april

Idag klockan 10 befann vi oss redan i backen.
Till klockan 16 åkte vi och då tog det Stop och jag hade blöta handskar, sockor och byxor,
vet inte riktigt om det berodde på det äckliga vädret eller att jag hade haft varmt. Haha.
Och jag kan ju säga att jag känner mig riktigt cool eftersom att jag har börjat hoppa i hoppor, och åka upp på nånting jag inte vet namnet på.. eh!
Något som är positivt efter att ha åkt i tre/fyra dagar med pojkar.

Jag har till och med börjat packa ner såna grejer som jag inte behöver mera, så vi kommer oss iväg tidigt till soliga Vasa.
Men jag har en svag känsla av att detta inte kommer hända, med dessa tre
andra som sällskap..

Har just ätit pappas gjorda pizza och nu är det dags för bastu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0