10 poängare

Finns det något bättre än sina bästa vänner? Nej skulle inte tro det..

Efter att vi varit på tårta till mommo&moffa, kom jag hem och skulle ha kunnat packa
och göra klar min analys. Men det lät som en mycket roligare idé att cykla till Sofia där hon och Becka hade plättkalas :) Eftersom vi umgåts 6 dagar i rad nu ungefär natt och dag, så känns en dag utan att träffa dem som döden, så jag var tvungen! Nu har jag i alla fall just kommit hem efter en kväll skvaller, skratt och privata diskussioner!
Imorgon skall jag till skolan igen efter en veckas påsklov, inget som jag har emot.
På fredag åker jag till Ruka i några dagar och åker sekert de sista åken för iår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0