1 April

Det är fredag imorgon, och vi åker till Sofias villa och firar påsk med våra söta vänner :)
kommer bli så jävla nice, med bastu och allt!

Idag tog jag fram min cykel och cyklade till stan där jag träffade Becka, som vanligt blir det ju mest café och skvaller. Sen
hittade vi Becca, som vi gick och åt med.
Klockan 18, hade vi handlat lite mat tills imorgon och hårfärg till mig så jag&Becka cyklade till mig.
Allt gick bra förutom att en yoghurt mosades och att vi tänkte falla :D Haha.

Erika har varit här ikväll, och färgat min utväxt, TVÅ jävla gånger.
eftersom den första inte tog på, var mamma jätte snäll och kom med en ny färg!
Jag har packat lite saker nu och borde gå sova, eftersom imorgon hoppas jag att Becka&Chricke befinner sig hos mig klockan 12 och hackar sallad med mig :) Sen far vi iväg mot Sidebyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0