torsdag 29.10

Sitter just nu här med mammas morgonrock på mej och har varit i bastun.
Efter att jag kommit från skolan och där haft 3 timmar engelska där vi bara övade på prov, sen 2timmar gymnastik, jag var inte med idag, så istället gick jag och Anton runt i brändö och lagade upp orienteringslappar. Och sen 3 timmar matematik var så trött och orkade knappt koncentrera mej, men sen blev klockan äntligen 16 och vi slutade och mamma kom och hämtade mej. Har resten av dagen bara varit en sväng till ABC och läst på prov och försökt göra matematik inlämningsuppgifter, hehe.  Känns som att det enda jag kan tänka på är skolaskolaskola, kommer se ut så nästa vecka också, nå bara att kämpa vidare och snart byter vi iallafall period! skönt.

Fredag imorgon, och Halloween på lördag, nånting roligt att se framemot :-) mindre roligt med antibiotika.
som jag också åt förra halloween! Får nog klä på mej ordentligt nästa oktober.

Är så trött nu så jag orkar inte tänka mer, skall äta och sen läsa på engelska ord sen sova!


Och Grattis till min moster som fyller år idag!

Ha de bra, godnatt!


Halloween 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0