sjuk

Har nog inte varit såhär sjuk på många år.

Envis som jag var for jag endå till skolan igår fast jag kände att jag hade feber, hann bara ha lite Hälsokunskap
sen bästemde jag mej att gå till hälsosystern där visade feber över 38, så jag fick traska hem. Fick åka till hvc och ta lite blodprov och fick en ny antibiotika till urinvägsinfektionen. Kände mej bättre på kvällen så ja for en stund till Lotta och tänkte åka till skatila på konvent en stund, blev nog ändrade planer var så trött och febern kom tillbaka så ja fick åka hem och somnade direkt med ett lager kläder på. Har vaknat för en stund sen och har druckit en tee kopp, och febern är fortfarande kvar. Idag skall jag iallafall ligga i sängen och se filmer. Skönt att vara hemma i Toby så man blir uppassad :)

sköt om er!


från Erikas födelsedagskalas förra heljen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0