helgen

Hej! Nu är det söndag igen och det innebär att höstlovet är slut och imorgon blir det skola igen efter en veckas härligt höstlov! Har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit blogga.

Torsdag kväll kom Sofia till mig och vi cyklade iväg stan gick till Citymarket och valde godis i evigheter, sen halv 9 började bion. Vi såg på The ugly truth. Helt okej film! Påvägen hem cyklade vi via Vörostan och hälsade på Madde&fia. Sen hem till mig i brändö.

Fredag morgon började med sjukhus besök för mig. Sen var jag & Sofia duktiga och for till Simhallen och simmade. Sen fick vi cykla i ösregn och 100 kg packning på cykeln ungefär ( jävlit tungt, som tur fick jag iaf sitta på, men jag fick iaf tränat mina magmuskler och en sjuk röv) in till stan där vi shoppade lite inför kvällen.
Hann också halva min hand då jag var mästerkocken och kokade mat åt oss. Halva tiden fick ja prata i telefon med min mor som berättade hur jag skulle göra malettköttsås. Det blir nog en kock av mej någondag också. Heh.
Lotta&Bina kom till mig 6 tiden, och vi började vår drink kväll. Vår bål skål blev mitt städämbar, men man får ta vad man har! Rolig kväll och ibland  skrattade jag så jag låg på golvet och trodde jag skulle pissa på mig. Senare på kvällen fick vi även besök av Patte Alex Anton Skogis och Johnny och Westi & co en stund.
Jag&Sofia for med dem sen till Anton, och därifrån vidare till Sundom och satt där i någon timme. Sen tillbaks till Anton där vi såg på en världelös film. Klockan blev 7 och Anton skulle på älgjakt så vi for hem.

Lördag, började inte så bra för mig. For till mamma och låg på soffan och sov hela dagen. På kvällen for jag hem till brändö och Sofia gjorde mig sällskap. Vi fick skjuts till Solf till Erika som firade sin födelsedag med goda tårtor, chips, badtunna och alkohol. Var riktit roligt där fast jag var trött. Iivari skjutsade hem mig och sofia till brändö sen.


Nu sitter jag vid mamma och vänttar på mat, och borde ta itu med min engelska uppgift som ennu är halvfärdig.

Då jag var på stan en dag med Erika,
erika: Ja tycker ja sir ovanligt myki känt folk ida
sandra: Nåjå..
erika: jaaa! men ja har ju på linserna idag, däför sir ja så myki!

haha


Kommentarer
Postat av: erikaäää

haha!:D fan kan händ då :D

2009-10-25 @ 11:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0