godmårgon

Hejsan. Har vaknat för ungefär en timme sen och jag är ennu trött .. gäsp!
for med Robin till Sundom lokalen en sväng igår där dom hade LAN, tråkigt som fan. Alla satt fastklistrade vid sina dator skärmar och nördade.. Blev en snabb visit, istället for vi vidare till abc och påvägen dit satt vi och sjöng med till The River låten på full volym, haha. mysigt! Hoppade på med Iivari Mattu och Johan vid abc och körde runt en stund i  ett dött Vasa så jag kom på att min säng skulle vara mycket skönare så jag for hem och sova.

Har just ätit havregynsgröt med svarta och röda vinbär till frukost idag. Och bara jag orkar klä på mig skall jag cykla in till stan, skall söka efter en present till Erika som fyller på söndag!

Tror jag skall klippa och färga min lillebror sen idag också, får se hur det går med klippningen, spännande ;) som tur är det bara min käre bror, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0