tisdag

Igår var äntligen jag & becka och kollade på vår första sportis match denna säsong. Förra säsongen var så jävla feelis och spännande (i slutet iaf) såå får hoppas dom klarar sig lika bra iår. Sen kom becka till mig!

Skön dag idag, började först skolan klockan 13.00 idag. Men var pigg redan halv 10 så jag steg upp och gjorde klart min engelska läxa. Sen kom Erika hit och jag gjorde mig klar och vi gick till skolan och åt! Dagens planer var sen att städa, men cyklade istället till stan, före jag skulle hem träffade jag sen becka&co, så satt med dem en stund och pratade sen hem. Nu borde jag ta fram dammsugaren å städa upp här lite sen ta en låång varm dusch!

och de börjar bli så himla kallt där ut och mörkt. Rätt mysigt nog.
men jag sku gärna ta tibaks sommaren!



Sport - Jukurit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0