knock you down

Var och förde ett foto som skulle förstoras på Cindy till Fotocenter, blev riktit bra!
sen hämtade vi upp Tommis mamma från tågstationen, och åkte och kollade på lite tapeter och åt mat.
Var hem en snabb sväng till mamma också och kollade hur köket blev efter renoveringen :) sen skjutsade mamma hem mig igen och vi for via Citymarket och handlade! Skulle ut på länk idag också, men blev inget sånt, får ta det imorgonbitti. Istället satt jag och skrev färdigt om ett schampo som jag hade kvar att skriva om.
Tror faktiskt jag skall räkna färdigt matte läxan nu också på samma gång. känns int riktigt som ett höstlov, sitter bara och fösöker få färdigt skolarbeten, sku verkligen behövs 2 veckor ledigt här, men men..  Sku sitta bra me en kopp tee nu och sen sova.


    


Bara jag har bestämt mej för vilka bilder jag skall ha till min header, får nog Sofia fixa om den! hihi
så otroligt fult just nu.

Jag vill ha nå bra låtar att lyssen på, nån som har nå bra tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0