torsdag

Kan ju börja med att säga tack till Sofia som fixat min tillfälliga header! :)

Erika kom hit igår och sov över här tills idag. Idag var det kombi dag igen, Matematik&Modersmål.
Sen tog vi 10 över 1 bussen till Know How mässan. Kollade på frissornas show för tredje gången, och gick runt, inget speciellt direkt. Då jag sen kom hem satte jag igång med matlagning och städning, sprang till butiken och köpte kex&glass och bjöd hit mamma&tommi. Sofia kom också hit en sväng och hälsade på! Tog sedan ett bad, och försökte göra matte uppgifterna, som jag inte fått gjort ennu.

Har också funderat på att skaffa gym kort nu en längre tid, så nu hoppas jag nog att det blir av!

Men nu är jag trött och hungrig, bäst att göra något åt de sakerna.
Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0