min helg.

kass uppdatering, men har inte riktigt haft tid och ork.
Nåja.. Efter att jag gått på stan med Erika på fredagen och varit på min mosters kalas en stund, gick min feber upp igen
och kvällen fick ja spendera på akuten med blodprov.  Visade iallafall ingenting så ja fick åka hem och Becka kom och höll mej sällskap, vi såg på Idol och hade fredags-myyys med en massa gott. 

Lördagen spenderades under täcket och framför datorn och med att dricka hur många liter vatten som hellst i hopp om att min feber skulle gå ner. Och kvällen blev väl inte en riktigt tie poängare nej, for iallafall till Lotta först där Sofia&Mellis var, sen fick vi skjuts till vikby där vi hittade en katt och satt framför en brasa, medan andra hoppade runt utklädda. Vi for iväg till brändö på en fest där vi fick smaka på kinesisk sprit, som verkligen smakade äckligt! Hann bara till vikby tillbaks och humöret for för de flesta efter lite bråk. Blev bättre sen, men jag var trött och skjutsen som skulle föra oss någon annan stans tog alldeles för länge, så det var bäst att åka hem och sova!

kommer bilder sen då ja orkar överföra dom till datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0