"jag går runt här och minglar på festen"

Hejsan! Slö lördag idag, fast snart kommer brudarna hit och en glögg kväll drar igång! Nice

Det var en lugn kväll igår men helt kul, vi var många här i min lilla lägenhet och tillåme gardiner och gardin stång åkte ner ett tag. klockan 3 var jag trött och då for de sista hem och jag gick och la mej efter att ha hört på en trött och färdig Skogis som satt och sjöng och hade en het diskussion om pattes jeansjacka som inte passade på vintern. Haha!
Nåja, steg upp 12 idag och var då ennu trött, har varit till butiken(fyfan vad kallt det var!!) städat och gjort mat åt mej och nu har ja duschat och fixat mej. Skall bli gott med glögg ikväll, ser riktigt framemot det!

Nu skall jag tända ljus och lacka färdigt mina naglar.
puss hej!


Sötaste Lotta & Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0