hårtoffsar

Tjohej! Är på bra humör idag, vet inte riktigt varför. Imårse var det nog raka motsasten var så himla trött då jag skulle stiga upp så jag var riktigt nära på att lämna hemma och sova, men ändrade mej tillslut.

Skoldag från 8-17 idag, hade först teori om hårfärger, sen färgade vi håret på 2 i klassen.
Jag var sen mittidagen till sjukhuset till sjukskötaren och tog lite blodprov. De sista timmarna fönade vi hår och rullade och gjorde frisyr. Var efter skolan till en salong här i Brändö, för att jag skulle ha hår toffsar, som vi skall ha med till skolan imorgon och färga. Så där stod då frisören och jag och grävde i roskis efter gamla hårtoffsar. Fresch!

Har inte hunnit med så mycket annat än att jag skrivit en uppsats till modersmål, och
skrivit av 4 sidor teori om färglära. Som mat blev det spaghetti och malettköttsås som var så gott!

Tänkte ta ett bad nu, men tror jag ångrar mej eftersom det tar så länge att fylla badkaret. Heh


Kommentarer
Postat av: sofia

usch va äckli du e :(

2009-11-18 @ 11:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0