Fredagsmyyys!

Hej! Det är äntligen fredag idag, skönt! Fast har endå en massa inlämningsuppgifter och läxor
som snurrar runt i mitt huvud som gärna skulle fått stanna i skolan.

Hade bara 3 timmar i skolan idag, klockan 1 slutade vi och Erika kom till mej en stund.
Då hon for hem, städade jag fort och for sen med mamma och c.o till Minimani och handlade. Mamma och tommi kom sen till mej och vi satt och hade världens dåligaste humor och jag iallafall satt och skrattade till allt. Mysigt.
Även fast jag blivit erbjuden många saker denna fredagskväll som sim&bastubad, skulle fått besök, eller blivit bjuden på rödvin. Jag tackade nej till allt, för att jag hade redan bestämt mej för en hemmakväll med Idol och chips! Men till gymmet kom jag iallafall på bodypump, skönt.

och till idol, det är värkligen spännande vem som åker ut idag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0